vrijdag 18 november 2011

Sociale media : een goede uitvinding !

Sinds enkele jaren ben ik volop bezig met verschillende sociale media zoals daar zijn : facebook, twitter, bloggen, ...   De ene periode ben je daar al wat actiever mee bezig dan de andere, maar de laaste tijd ben ik weer echt door het virus gebeten.

Door het maken van de website voor La Casa Blanca B&B was ik automatisch meer op de computer bezig en wat doe je dan als je wat minder inspiratie hebt of even wilt pauzeren ?  Juist, je gaat op facebook of houd je bezig met je twitteracount.

Ik moet eerlijk zeggen dat  het op het moment een echte verslaving aan het worden is.  Zeker door de komst van mijn IPad en IPhone, is het hek helemaal van de dam : overal bereikbaar en dus constant online !  Leuk, maar soms ook vermoeiend !

Nu moet ik zeggen dat ik danzij de sociale media al enkele goede vrienden  heb gevonden, zakelijke contacten heb kunnen leggen, kunnen bijleren van anderen,...  dus kortom gezegd : ik zou ze niet meer kunnen missen.

Voorwaarde vind ik wel dat er een goede mix moet zijn tussen de sociale media en het échte sociale leven : dan haal je het beste uit twee werelden en word je een beetje rijker (door de vriendschappen die je sluit) !!!

1 opmerking: